HTML

1 hónap Japánban

Ez a blog azért készült,hogy biztosítani tudjuk az itthoni emberkékkel a kapcsolatot.Na és persze azért,hogy mások is betekintést nyerhessenek Japán világába:) Sok éve álmunk,hogy kijussunk Japánba,de egyikünk se gondolta,hogy egyszer ez megvalósul. Egy kisebb delegáció tagjai vagyunk és tanulmányút címszó alatt utazunk ki.Igyekszünk majd friss képeket felrakni és gyakran írni.Nagyon reméljük,hogy mindenki élvezni fogja a böngészést és sikerül nekünk is élményt szereznünk:) Majd ide töltjük a képeket: http://kep.tar.hu/szenszi/50593795#2

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Tenhira: @Muse: Szint úgy! Élvezet volt végig olvasni! ^^ Köszi, hogy olyan helyre írtátok, ahol mindenki e... (2009.11.09. 22:26) Curouka, Shoppinguruuu es Pizza bz Angi
  • Tenhira: "itt a leggagyibb telefon is talpat masszaroz..." : ĐĐ Elképesztő! Milyen szellemes hasonlat! ^^ -... (2009.11.09. 21:56) Wc, Furdo es egyeb finomsagok.... by ANGI
  • Satoo: húha..így olvasva a bejegyzéseket hát magam képzeltem a helyetekbe..biztos jó lehetett ez az egy h... (2009.03.31. 01:52) yokohama masodik nap
  • gwen: Jajj, örülök, hogy minden rendben és őszintén megrendültem a tényen, hogy ti esetleg megtanultok v... (2008.08.23. 17:04) Csokajsan by Angi
  • mun: hát ez megint olyan tökjó móka amit mesélhetsz akármennyire akármennyit, úgyis át kell élni :) amú... (2008.08.20. 02:05) esos napok yuzaban

Linkblog

2008.08.09. 16:46 -Juci-

yokohama masodik nap

itt angi,na en is irok mar

sziasztok :)

 

el sem tudtam kepzelni h ennyire gyonyoru japan... pedig en aztan gondoltam..de ennyire.

magasan lakunk, a kilencedik emeleten, es mikor eloszor kimentunk az erkelyre elallt a lelegzetunk

ugyebar itt forro a levego, de itt fenn fujt a huvos szel..egesz yokohamat latni lehet , fantasztikusan szep..foleg este..nem veletlenul bluuu lajt yokohamaaa

a fogadocsalad* fantasztikusak..annyira kedves mindenki es a kajajuk is csodalatos..bar ezt ugye juci mar emlitette.

ma elmentunk a csoporttal \sipi vegig velunk volt,mint idegenvezeto:) )/ egy templomba..majd egy japan skanzembe...gyonyoru kertek,lelegzetelallito novenyek ..

aztan vettek nekunk obentooooot, jaj de finom. ez egy uszonnasdoboz, amiben minden van ami csak szem\szajnak ingere.

ezt kovetoen a tengerpartra mentunk a kikotobe, en eletemben nem lattam ekkora hatalmas hajokat..

aztan meg jucival vettunk specko japan fagyit.jegkasat, amit leontottek finom szorpszeru lottyel.

utana jott csak a jo resze az egesznek...szenszivel nem tudtunk mit csinalni, mikor meglattuk az ettermet, ahova vacsizni mentunk...

jujj mennem kell furcsizni _nutiboy FURCSIII_

szal mennem kell.juco folytatja.

pusz mindenkinek

es nagyon NAGYON HIANYZIK MINDENKIIIIII

szoval juci vagyok:) hol is tartott angi... a kaprazatos etterem yokohama kinai negyedeben volt.gyonyoru szep es nagyon nyuzsgos.amikor bementunk az epuletbe,egy naszneppel talalkoztunk.a mennyasszony csudiszep volt.egy habosbabos narancssarga ruha volt rajta,de kaprazatosan nezett ki.a volegeny nekem nem jott be,de hogy is johetne...ott van nekem kannacs:) feher oltonyt viselt eselegge maffiavezer feje volt:D az etterem egy fogadas helyszine volt,amit a mi csoportunknak rendeztek.kulon kulon asztalnal ultunk a fogado csaladunkkal es persze hanaval.tudjatok o a nzelvzsenink,akit kezdunk nagyon nagyon megszeretni.nagyon nevetgelos es felszabadult lany.6 evig amerikaban elt,lehet ezert ilyen a mentalitasa.na de maradjunk az etterem temanal.nagyon finom etelek voltak es egy erdekes asztalnal fogyaszthattuk el.talan ismeros lehet nehany embernek az ilyen tipusu asztal.koralaku es a kozepen egy forgathato korong van,igy nem kell ide oda nyulni,csak odaforgatod magadhoz;) nagyon sokat nevettunk,iszonyat jo volt.komolyan reg nevettem ekkorakat.a fogadas alatt elhangzott nehany beszed,de tobbnyire arrol szolt,hogy egyutt lehessunk a fogadogazdijainkkal.fel 9 korul lett vegemaztan elindultunk haza.megneztunk egy ket boltot a kinai negyedben.vettem is par ajandekot;) anyu,neked vmi nagyon frappansat talaltam:D aztan haza vonatozunk,amit nagyon elvezunk.ahogy felszallunk,rogton alvo japcsikat latunk,akik mindig tudjak mikor kell leszallniuk.ja es mindenki a telojat nyomkodja.ahh es azok a mobilok...na megyek,mert holnap koran kelunk.nagyon suru nap lesz;) szeretlek titeket,pusszi

 

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sensi.blog.hu/api/trackback/id/tr82608238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mun 2008.08.09. 19:44:52

obentoooo azt akarok énis, csak nagyon drága a spárban :D és persze semmi köze az igazi japán kajához gondolom.... na na valahova tegyetek fel képeket, ha ide nem megy akkor máshova, de nagyon kíváncsi vagyok a vendéglátóitokra, meg a környezetre ahol vagytok. onegaaaiii

mun 2008.08.10. 11:22:26

gwen ha eléggé besárgulunk lehet kiküldenek minket állami pénzekből :D yattaaa \o/

Ecsi63 2008.08.10. 16:37:20

én is akarom..itt olvasom az üziket, könnybe lábadt szemekkel!!!max betuszkoltok a bőröndbe...addig anorexiás leszek..nah...félre az Ecsipoénokkal..áááááá megöltem egy bogarat..22 áhh ő nem akart békén hagyni...44..szal:)írtam már h HIÁNYOZTOK?
jah!jucc!majd mondom az angol tancsinak, h így is tood gyakorolni az angolt:)am nem vészes:)de nem hiszem h fel tudok készülni22..bocsi, nem stresszellek ezzel, csak a szám jár(bár nem így érzem..-kivételesen..)nah!mentem angolozni:)
CSók!!!!

gwen 2008.08.10. 17:06:08

haha, mun de hülye vagy XD De ez megfontolandóXD

Satoo 2009.03.31. 01:52:11

húha..így olvasva a bejegyzéseket hát magam képzeltem a helyetekbe..biztos jó lehetett ez az egy hónap. :) nekem is minden álmom hogy kijussak Japánba. És még ha nem is 1-2 év múlva, de mindenképp teljesítem. Ez a célom az életben, kijutni Japánba és ott élni. :)
Nektek szerencsétek van/volt, grat :)
süti beállítások módosítása